6098471609 |
Píndoles TAC 2.0. Orientacions dels recursos amb tecnologies en l'àmbit educatiu |
2016-2017 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
18/10/2016 - 23/5/2017 (30 hores) de 16:00h a 18:00h |
|
INS Guindàvols |
|
c. Eugeni d'Ors, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2016 - 18/10/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El centre va endegar el curs 14-15 un nou Pla TAC amb l'objectiu d'assegurar el nivell competencial TAC de l'alumnat. Entre les diverses actuacions previstes en aquest pla, destaquen la formació del professorat vinculat a la proposta d'activitats i al treball per projectes a l'aula.
|
| |
Objectius |
1. Consolidar l'ús d'eines i recursos TAC de treball en entorns col·laboratius i el treball per projectes entre el professorat i també amb l'alumnat.
2. Afavorir l'ús de recursos i estratègies TAC a l'aula.
3. Crear un entorn d'intercanvi d'experiències i recursos entre iguals.
|
| |
Continguts |
1. Eines educatives amb smatphones
2. Flipped classroom
3. Wordpress
4. Treball col·laboratiu ( entorn Google Education)
|
| |
Formador/a |
Raquel Codina Osés i David Saura Vivanco
|
| |
Avaluació |
Transferència immediata: Com els objectius de tractament de les TAC s'aplicaran al treball de l'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
18/10/2016 |
1600 |
1800 |
Sessió 2 |
dimecres |
02/11/2016 |
1600 |
1800 |
Sessió 3 |
dimarts |
22/11/2016 |
1600 |
1800 |
Sessió 4 |
diumenge |
17/01/2016 |
1600 |
1800 |
Sessió 5 |
dimarts |
07/02/2017 |
1600 |
1800 |
Sessió 6 |
dimarts |
21/02/2017 |
1600 |
1800 |
Sessió 7 |
dimarts |
14/03/2017 |
1600 |
1800 |
Sessió 8 |
dimecres |
29/03/2017 |
1600 |
1800 |
Sessió 9 |
dimarts |
25/04/2017 |
1600 |
1800 |
Sessió 10 |
dimarts |
23/05/2017 |
1600 |
1800 |
|
| |